Ett nytt upplägg

Efter ett evigt tjatande om sjukdomar eller vad min vardag består av, så ska jag nu lägga om upplägget för hur och vad som kommer skrivas här. Sen om jag håller det vet jag inte, det kanske blir vardag till slut i alla fall. Men tanken är att rikta in specifika teman på olika dagar. Jag själv tycker att bloggar som enbart är vardag, blir tråkiga i längden och vill inte ha en tråkig blogg själv. Nu är ju detta inte en blogg som letar efter tusen följare, men jag vill mestadels för min egen skull, att det ska se bra ut. Att det är kul att gå in och läsa och titta på bilder. Sen om ni också uppskattar det, så är ju det ett plus! :)
 
Det kanske inte kommer kunna hållas varje vecka och varje dag. Men jag funderar lite på hur jag ska lägga upp det och även hur jag ska ändra kategorierna. Men det ska bli specifikt, ex. barn, häst, skola, osv. Kanske ta tillbaka det tänkta torsdagstänket med utrymme för tankar och reflektioner? Tåls att tänka på och jag återkommer snarast möjligt med hur det blir. Om ni inte ser det efterhand. Men lite vardag får ni nog tåla. 

(Ludwig och jag för ganska prick ett år sedan)
 
Jag återkommer i dagarna. 
/ F